Forus Areal med solid fremgang i kundetilfredshet
Forus Areal kan nok en gang glede seg over en positiv utvikling i kundetilfredshet! Årets Kundetilfredshetsindeks (KTI) viser en score på 77, en økning på tre poeng fra fjoråret. Dette bekrefter at leietakerne blir stadig mer fornøyde med tjenestene og oppfølgingen de mottar.
– Vi er veldig fornøyde med utviklingen og ser at vårt målrettede arbeid gir resultater. Vårt langsiktige mål er å stabilisere oss over 80, og vi er godt på vei dit, sier Kjetil Haver, daglig i Forus Areal.
Selskapet har lagt stor vekt på tett dialog med leietakerne, med daglig kontakt og oppfølging. Satsingen på EGS, implementering av nye systemer og en tilretteleggende tilnærming for leietakerne har vært viktige faktorer for den positive trenden.
– Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og skape de beste rammene for våre leietakere. Denne undersøkelsen viser at vi er på rett vei, smiler Haver.
Forus Areal ser frem til videre vekst og utvikling, og vil fortsette å jobbe for enda bedre resultater i årene som kommer.
